ال-کارنیتین بهترین مکمل برای چربی سوزی سریع

ال-کارنیتین، آمینواسیدی است که بیشتر به عنوان تولید کننده انرژی در بدن از طریق سوزاندن اسیدهای چرب شناخته می شود. آمینواسید ال-کارنیتین از دو آمینواسید دیگر به نامهای متیونین و لیزین در بدن ساخته می شود. این آمینواسید در کبد و کلیه ها تولید می شود، علاوه بر این در مواد غذایی مانند لبنیات و فرآورده های گوشتی نیز وجود دارد.

مطالعات علمی در مورد این آمینواسید نشان می دهد که مکمل های L-کارنیتین باعث افزایش عملکرد ورزشی / فیزیکی می شوند و علاوه بر آن باعث افزایش حجم عضلات می شود. به طور متوسط حدود 20 گرم L- کارنیتین در بدن ذخیره شده است که اکثر آنها در داخل عضله اسکلتی یافت می شود.


با ال-کارنتین 3000 خوراکی شرکت بی اس کی آشنا شوید.


این آمینواسید چگونه عمل می کند؟

L -کارنیتین عمدتا در بافت هایی که از چربی برای انرژی استفاده می کنند، مانند ماهیچه های اسکلتی و قلب متمرکز است. ال-کارنیتین مانند حامل عمل می کند و اسیدهای چرب را به درون اندامک هایی بنام میتوکندری در سلولها انتقال می دهد. میتوکندری ها محل تبدیل اسیدهای چرب به انرژی هستند. اسیدهای چرب پس از شکستن به انرژی تبدیل می شوند که در نهایت انرژی مورد نیاز ورزشکاران تامین می شود. وجود مقدار کافی از L -کارنیتین در بدن می تواند بلافاصله از خستگی عضلانی جلوگیری کند و تاثیر مثبتی روی افزایش انگیزه ورزشی و قدرت بدنی ایجاد می کند.

ذخیره ی اسید آمینه ال-کارنیتین می تواند به تبدیل چربی به سوخت کمک کند:

L کارنیتین بیشتر  ‗ تولید انرژی بیشتر ‗ نتایج بهتر!

فواید ال-کارنیتین

ال- کارنیتین دارای مزایای متعددی است:

- کاهش چربی

- افزایش عملکرد ورزشی

-بهبود سلامتی و احساس شادابی

- افزایش سطح غلظت ال-کارنیتین

مکمل ال-کارنیتین

ال-کارنیتین دارای مزایای فراوانی است که به شما اطمینان مصرف این فرآورده را می دهد. درصد بالایی از کارنیتین بدن شما از طریق مواد غذایی حیوانی گرفته می شود . بعضی افراد ممکن است به طور طبیعی کمبود L کارنیتین داشته باشند، به این معنی که نیاز به افزایش سطح L کارنیتین از طریق مکمل دارند . مکمل ال-کارنیتین در مقایسه با بسیاری از چربی سوز های رایج، عملکرد طبیعی و بدون عوارضی دارد و بدون آسیب رساندن به سایر قسمتهای بدن موجب کاهش وزن و افزایش حجم عضلات می شود.

مقدار و زمان مصرف

دوز توصیه شده 3-2 گرم در روز است، این مقدار می تواند در زمان های مختلف روز بسته به علت استفاده از مکمل مصرف شود، با این حال معمولا توصیه می شود مکمل ال-کارنیتین بین وعده های غذایی مصرف شود. برای کسانی که استفاده ورزشی دارند، بهتر است حدود 45-30 دقیقه قبل از تمرین استفاده کنند.

مکمل ال-کارنیتین بی اس کی، ساخت شرکت بنیان سلامت کسری به فرم ویال خوراکی بوده و برای مصارف ورزشی و درمانی قابل استفاده است.

www.myprotein.com