10 فایده مهم ال-کارنیتین

1- کلسترول پایین : یکی از مزایای عالی L-کارنیتین این است که این اسیدآمینه باعث کاهش سطح کلسترول در خون می‌شود. سطوح پایین کلسترول به معنای کاهش خطر ابتلا به گرفتگی در رگ‌ها و شریان‌ها است.

2- تری گلیسیرید پایین : L-کارنیتین یکی از اسیدآمینه‌های غیرضروری است که نشان می‌دهد ، سطح تری گلیسیرید را در جریان خون کاهش می‌دهد. سطح بالای تری گلیسیرید می‌تواند منجر به تعدادی از مشکلات سلامتی و آسیب‌های پزشکی شود.

3- سلامت و عملکرد بهتر قلب: سلامت قلب در شرایط نرمال نیاز به مقدار کافی اسیدهای آمینه به خصوص ال-کارنیتین دارد. اگر مقدار کافی این مواد مغذی موجود نباشد، عملکرد قلب ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

4-بازیابی سریع‌تر پس از حمله قلبی : یکی از بهترین مزایای L-کارنیتین این است که این اسیدآمینه می‌تواند به بازیابی ضربان قلب پس از حمله‌ی قلبی کمک کند.


با محصول ال-کارنتین 1000 بی اس کی بیشتر آشنا شوید.


5-جلوگیری از ایجاد توده‌های چربی در اطراف بافتهای بدن - مزایای کاهش وزن L کارنیتین یکی از دلایلی است که افراد از این مکمل استفاده می‌کنند. این اسیدآمینه مانع ایجاد چربی در داخل و اطراف اندام‌های داخلی می‌شود.

6- موجب تأخیر در پیشرفت بیماری آلزایمر می‌شود. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد این اسیدآمینه می‌تواند به تأخیر و پیشگیری از بیماری آلزایمر کمک کند.

7- بهبود حافظه - بهبود حافظه و عملکرد ذهنی یکی از مزایای بالا L-کارنیتین به شمار می آید.

8- درمان افسردگی - کمبود ال-کارنیتین می‌تواند افسردگی را تحت تأثیر قرار دهد یا آن را شدیدتر کند. مقدار کافی این اسیدآمینه می‌تواند به‌طور کامل افسردگی را درمان و یا آن را کاهش دهد.

9-  افزایش انرژی - افزایش سطح و میزان انرژی در دسترس بدن یکی از بزرگ‌ترین مزایای L-کارنیتین است.

10-کاهش وزن:  کاهش وزن یکی از موارد مهم کاربرد ال- کارنیتین است. این اسیدآمینه به ایجاد سوخت‌وساز مؤثر کمک می‌کند تا وزن متعادل حفظ شود و از چاقی جلوگیری شود.

 

www.healtharticles101.com